Polityka prywatności

 

1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej www.legal-translations.pl

2. Właścicielem strony internetowej i jednocześnie Administratorem danych osobowych jest Legal Translations Tłumaczenia Prawnicze Patrycja Wrocławska, ul. Matemblewska 49, 80-283 Gdańsk, NIP: 5833499380.

3. Dane osobowe zbierane przez Legal Translations Tłumaczenia Prawnicze Patrycja Wrocławska za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

 

§1

Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

1. W związku z funkcjonowaniem strony internetowej dane osobowe Klientów zbierane są w przypadku korzystania z usługi formularza kontaktowego. W formularzu są podawane następujące dane osobowe: imię i nazwisko/nazwa firmy oraz adres e-mail. Dane ujawniane w formularzu są przetwarzane po wyrażeniu przez użytkownika/potencjalnego Klienta zgody na ich wykorzystanie i przetwarzanie.

2. Ponadto Administrator przetwarza dane osobowe osób korzystających ze strony internetowej zawarte w tzw. plikach. Są to między innymi dane o urządzeniu, adres IP komputera Klienta, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

3. Dane osobowe przetwarzane są w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celach związanych z: zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w celach statystycznych oraz w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane za pośrednictwem formularza kontaktowego, w szczególności w celu:

– przedstawienia oferty,

– wykonania usługi tłumaczenia,

– finansowo-księgowym – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania przepisów prawa podatkowego,

– obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń – do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

 

§2

Odbiorcy danych i okres przechowywania danych osobowych

1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których Administrator korzysta przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług świadczą na rzecz Administratora usługi utrzymania i obsługi technicznej, a także usługi analityczne i statystyczne.

2. Dane osobowe zebrane w związku z korzystaniem ze strony internetowej będą przetwarzane przez czas korzystania ze strony, a także przez czas przechowywania plików cookies zebranych na stronie w urządzeniu. Dane osobowe udostępnione w związku z korzystaniem z formularza kontaktowego będą przetwarzane do czasu zarchiwizowania korespondencji mailowej.

3. W przypadku gdy wskutek zapytania doszło do zawarcia umowy o świadczenie usług, dane osobowe będą przetwarzane również przez inne podmioty, które świadczą dla Administratora określone usługi, w tym usługi księgowo – rachunkowe i informatyczne. Informacje o sposobie i zakresie przetwarzania danych po zawarciu umowy określa pełna klauzula informacyjna RODO, która znajduje się w §4 niniejszej Polityki.

 

§3

Mechanizm cookies

1. Strona internetowa korzysta z plików zwanych cookies. Zapisywane są one na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej stronę internetową, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, czas wygaśnięcia oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane usługi do rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających stronę internetową. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin na stronie internetowej.

2. Strona internetowa wykorzystuje dwa typy plików cookies: cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia - mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klientów oraz cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia - mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.

3. Mechanizm cookies jest bezpieczny dla urządzenia Klienta strony internetowej, w szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzenia Klienta wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klient ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze strony internetowej będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies. Kompleksowe informacje dostępne są w ustawieniach:

Microsoft Edge https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Mozilla Firefox https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl

Opera http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html

Safari https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/manage-cookies-and-website-data-sfri11471/mac

4. Ograniczenie lub wyłączenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność lub prawidłowość działania strony internetowej.

 

§ 4

Prawa osób, których dane dotyczą

1. Prawo dostępu do danych

Klient ma prawo uzyskać informację odnośnie przechowywanych danych osobowych na jego temat, w tym kopię tych danych.

2. Prawo do sprostowania danych

Klient ma prawo żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania Klient ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

3. Prawo do usunięcia danych

Klient ma prawo domagać się usunięcia danych osobowych w następujących przypadkach:

– dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane,

– zgoda, na której opiera się przetwarzanie, została cofnięta i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,

– wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub sprzeciw dotyczy przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego,

– dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,

– dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie krajowym,

– dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego, o których mowa w art. 8 ust. 1 RODO.

4. Prawo do przenoszenia danych

Klient ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które przekazał, jeżeli przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz w sposób zautomatyzowany.

Jeżeli Klient domaga się przesłania tych danych do innego administratora danych, zostanie to zrealizowane, o ile istnieje taka możliwość techniczna.

5. Prawo ograniczenia przetwarzania danych

Klient ma prawo zażądać, aby przetwarzanie danych osobowych zostało ograniczone, w następujących przypadkach:

– kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych,

– przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Klient sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,

– dane osobowe nie są już potrzebne do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Klientowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

– Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania na mocy art. 21 ust. 1 RODO – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.

6. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, Klient ma prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania w dowolnym czasie, zgodnie z art. 21 RODO.

7. Prawo do wycofania zgody

Klient ma prawo do wycofania wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

8. W przypadku chęci skorzystania z przysługujących Państwu praw, prosimy o przesłanie wiadomości na adres: biuro@legal-translations.pl.

9. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

 

§ 6

Profilowanie

Dane osobowe pobierane przez Legal Translations Tłumaczenia Prawnicze Patrycja Wrocławska nie są przetwarzane w formie profilowania.

 

§7

Dobrowolność podania danych osobowych

Korzystając ze strony internetowej www.tlumaczenia-prawnicze.pl wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie przez Legal Translations Tłumaczenia Prawnicze Patrycja Wrocławska danych osobowych zawartych w plikach cookies. Korzystając z formularza kontaktowego podanie danych osobowych następuje dobrowolnie. Niepodanie danych kontaktowych uniemożliwi przetworzenie zapytania i udzielenie odpowiedzi.

Legal Translations 2024 © - wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności

Legal Translations Tłumaczenia Prawnicze Patrycja Wrocławska

NIP: 5833499380

   biuro@legal-translations.pl

   + 48 728 212 115

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.